![Inwentaryzacja – sprawdź nasz harmonogram!](/userdata/public/news/images/7.jpg)
Drodzy Klienci,
Chcielibyśmy poinformować Was o zmianach w godzinach otwarcia naszego sklepu internetowego, które wynikają z planowanej inwentaryzacji. W trosce o sprawne przeprowadzenie tego procesu, nasz zespół potrzebuje dodatkowego czasu na przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac.
Prosimy o zapoznanie się z harmonogramem, aby w razie potrzeby zaplanować swoje zakupy z wyprzedzeniem.
Harmonogram pracy na czas inwentaryzacji:
- 09.01.2025 – pracujemy w godzinach 08:00–13:30
- 10.01.2025 – nieczynne
- 11.01.2025 – nieczynne
Zachęcamy do planowania swoich zakupów z wyprzedzeniem, aby uniknąć niedogodności. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta, który jest do Państwa dyspozycji.
Dziękujemy za zrozumienie i przepraszamy za ewentualne utrudnienia. Dołożymy wszelkich starań, aby proces inwentaryzacji przebiegł sprawnie, a sklep wrócił do standardowego trybu pracy już od poniedziałku, 13 stycznia 2025 roku.
Dziękujemy za Państwa współpracę i wyrozumiałość. Zapraszamy do zakupów przed oraz po zakończeniu inwentaryzacji!
Zespół Soppec.com.pl